24 februari 2023

Debatavond Provinciale Statenverkiezingen in Krachtcentrale

Wanneer           :             donderdag 2 maart 2023

Waar                  :             Krachtcentrale Huizen, Havenstraat 76, 1271 AG Huizen

Aanvang             :             20:00 uur, inloop vanaf circa 19:45 uur

Gespreksleider :             Florian Pronk

Gemeenteraadslid Rob Bource organiseert openbare debatavond over de Provinciale Statenverkiezingen 2023. Bent u er al mee bezig? Het lijkt allemaal nog redelijk rustig, er hangen al wel wat posters aan de borden, maar de verkiezingen komen nu toch echt snel dichterbij. Het prikkelt dan altijd als je politiek actief bent.

De SGP doet bij deze verkiezingen in Noord-Holland helaas niet meer mee. Aan de jarenlange samenwerking in de Provinciale Staten van Noord-Holland met de ChristenUnie kwam in 2018 een einde. Als SGP’ers willen wij daarom toch echt meer doen dan alleen een stemwijzer invullen of een foldertje lezen om onze keuze voor een politieke partij te bepalen. Vandaar dat wij ervoor hebben gekozen met ondersteuning van SGP Noord-Holland een debatavond over deze verkiezingen te organiseren. Hoe leuk dat het in een plek is die ook nog eens bruist van activiteit, de Krachtcentrale in Huizen.

Voor deze avond hebben wij de lijsttrekkers van CDA, ChristenUnie, JA21 en BBB uitgenodigd. Zij vertellen wie zij zijn, waar zij voor staan en waar zij zich de komende 4 jaar voor de inwoners van Noord-Holland voor willen gaan inzetten.

CDA                     -            Dennis Heijnen is opgegroeid in Huizen

ChristenUnie     -           Michel Klein woont in onze buurgemeente Bussum

JA21                    -             Daniël van den Berg woont in Huizen

BBB                     -             Ingrid de Sain woont in Schellinkhout in West-Friesland

Deze openbare avond gaat over herkenbare onderwerpen, zoals boeren en voedselvoorziening, energie en duurzaamheid, participatie, maar ook opvang van vluchtelingen en wonen natuurlijk. Toegang is gratis.

Deze avond kan ook later bekeken worden op het Youtube-kanaal van SGP Huizen.