14 maart 2022

Stemadvies Kees van der Staaij stem SGP Huizen

Kees van der staaij heeft zijn stemadvies al klaar. Stem SGP Huizen lijst 9.

Het motto voor de verkiezingscampagne 2022-2026 van SGP Huizen is: ‘Hart voor Huizen’. Een huis bouw je met je handen, maar een thuis met je hart. Precies dat wil de SGP doen. Onze kracht is een sterke inhoudelijke argumentatie, op basis van goede dossierkennis en grondig onderzoek. Beslissingen verdienen een goede onderbouwing.

Rob Bource is opnieuw SGP lijsttrekker. Op nummer twee staat Wessel Kos. Bij velen bekend van zijn kaashandel langs de deur en op de markt. De nummer drie is nieuw. Douwe Hettema. Hij is werkzaam als relatiemanager in het vastgoedbeheer. Dagelijks is hij bezig om de samenwerking tussen mensen zo goed mogelijk te laten verlopen.

Op nummer 6 staat Tijmen Kos. Hij zet zich als gepensioneerde actief in om de Oude Begraafplaats de staat te geven die het verdient. Tenslotte staat op nummer 10 Albert Scheer. Bekend als enthousiaste brugwachter van de aanloophaven en verkondiger van het Evangelie.

Het vertrouwen in de politiek is op dit moment laag. De SGP vindt het daarom essentieel dat je doet wat je zegt en zegt wat je doet. Geloofwaardigheid en betrouwbaarheid staan bij ons hoog in het vaandel. De SGP heeft hart voor Huizen. Met oog voor iedereen. Dat betekent omzien naar een ander. Helpen waar nodig. Ook respect, waardering. Onze samenleving wint door echte naastenliefde.