7 maart 2022

Politieke markt 12 maart 2022

Zaterdag 12 maart 2022 staat SGP Huizen van ongeveer 9:00 tot 15:00 uur op de politieke markt bij de Xenos/ Hema. Van ongeveer 11:00 tot 13:00 uur komt Bert-Jan Ruissen, namens de SGP lid van het Europese Parlement, langs. Hij houdt dan spreekuur voor belangstellenden in de Europese politiek. Denk aan de oorlog en zorgelijke situatie in Oekraïne. De EU helpt met sancties en opvang van vluchtelingen. Maar er is meer, door de brand in de 'graanschuur van Europa' loopt verder onze voedselvoorziening acuut gevaar. Belangrijk onze landbouw acuut ruimte te bieden om een mogelijk tekort te ondervangen.

Het vertrouwen in de politiek is op dit moment laag. De SGP vindt het daarom essentieel dat je doet wat je zegt en zegt wat je doet. Geloofwaardigheid en betrouwbaarheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Het motto voor de verkiezingscampagne 2022-2026 van SGP Huizen is: ‘Hart voor Huizen’. Een huis bouw je met je handen, maar een thuis met je hart. Precies dat wil de SGP doen. Onze kracht is een sterke inhoudelijke argumentatie, op basis van goede dossierkennis en grondig onderzoek. Beslissingen verdienen een goede onderbouwing.